«Warszawa». Повернення легенди

Автомобіль «Warszawa»

Автомобіль «Warszawa»

На робочих столах молодих розробників з Вроцлавського політехнічного університету створюється проект відбудови відомого польського автомобіля.

Останній екземпляр машини Warszawа, яка випускалася на варшавській фабриці FSO, зійшов з виробництва в 1973 р. Перший польський післявоєнний автомобіль, що нагадує своєю формою старі американські моделі, донині використовується на весіллях та інших незвичайних заходах. Сорок років з дня завершення виробництва, жителі Вроцлава, Міхал Козелек та Адам Пухальський почали процес відновлення старої марки.

«Warszawa — це напевно одна з найбільших легенд польських доріг, яка завжди була в серцях поляків», — пояснює Міхал Козелек, 26-річний студент Вроцлавського політехнічного університету. «З іншого боку, це щось на зразок великого виклику. Просто проектування нового автомобіля — не проблема, а от впоратися з легендою, а потім розробити рухомий прототип — це вже щось більше. Я сам відчуваю себе патріотом, та проект автомобіля роблю для ідеї », — додає Козелек.

На перший погляд, «New Warsaw Wratislavia» — так повинна називатися машина – яка виглядає як засіб пересування Бетмена. Своїм корпусом вона буде нагадувати також класичні автомобілі класу «люкс», зокрема Bentley. Під капотом повинен ховатися двигун 5,7 л та 500 к.с., а інтер’єр буде зроблений з кращих матеріалів.

«Ця модель запозичує найцікавіші форми та типові якості своєї попередниці. З іншого боку, це буде велика, розкішна та сучасна машина відповідно до вимог XXI століття », — запевняє Міхал Козелек.

Символ автомобіля «Warszawa»

Символ автомобіля «Warszawa»

Символом автомобіля Warszawа стане готовий до старту білий орел на капоті. Знак був обраний за підсумками голосування користувачів інтернету, та повинен нагадувати орла на гербі Польщі.

Нова Warszawа спочатку не буде автомобілем для широкого продажу. «Ми плануємо випустити 4-8 примірника протягом двох років. Звичайно нам би хотілося, щоб такий автомобіль надійшов у масове виробництво. Однак, на даний момент, це перевищує наші можливості. Можливо, колись знайдуться компанії, охочі випускати такі машини у великих обсягах », — говорить Козелек.

Ідеї молодих інженерів не закінчуються на реактивації однієї марки. «Плани у нас величезні. За кілька років ми хочемо відновити всі польські автомобілі, які залишилися в нашій пам’яті: великий Fiat, Polonez або Syrenа. Ми розробляємо також нові моделі, що відповідають вимогам нашого часу », — додає автор проекту.

Залиште коментар

3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19