Польська залізниця

Польські поїзда, а особливо ті, які курсують на міжнародних трасах, представляються на досить хорошому рівні щодо європейського рівня якості (як щодо комфортності, так і з точки зору безпеки).

Польська державна залізниця

Польська державна залізниця

Залізнична мережа Польщі розвинена відносно добре, особливо в західній частині країни. З Варшави можна дістатися до основних міст Польщі за близько 2-6 годин, а ціна квитка для однієї особи становить близько 15-50 євро залежно від відстані і стандарту поїзда.

PKP — польська Державна пасажирська залізнична мережа є державною фірмою. Розклад руху поїздів на польській мові опубліковано на сайті www.pkp.pl (офіційний сайт польською мовою).

На сайті www.intercity.pl є можливість ознайомитися з міжнародним розкладом рух поїздів і придбати так званий е-квиток (тільки на ряд повідомлень, обслуговування клієнтів здійснюється на більшості іноземних мов).

Польські державні залізниці (пол. Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna, PKP SA) — державна залізнична компанія, заснована 1 січня 2001 в результаті комерціалізації державного підприємства Польські державні залізниці. Єдиним акціонером компанії є державна скарбниця Республіки Польща, у вигляді Міністерства Інфраструктури.

Протяжність залізниць в країні 26644 км, у тому числі 24287 км з колією 1435 мм, і 2357 км з колією 1520, 1000, 785, 750 і 600 мм. Із загальної протяжності доріг електрифіковано 11 627 км.

Переважно електрифікація проведена на постійному струмі 3 кВ. Основні станції і вузли залізничної мережі Польщі: Варшава, Ольштин, Катовіце, Вроцлав, Гданськ, Краків, Люблін. Між Польщею і Швецією діє залізнична поромна переправа.

Вугільна магістраль в Польщі (пол. Magistrala węglowa) — польська залізнична лінія D29 131, яка з’єднує Верхньосілезький промисловий округ (починається в Хожуві), через Рибницький вугільний округ і Ченстоховський промисловий округ з морськими портами Гдині і Гданська.

Магістраль була побудована в 1928-1933 роках, під час митної війни з Німеччиною, для з’єднання Сілезії з Померанією без необхідності транзиту через німецьку територію. Ця магістраль, разом з побудованим портом в Гдині, стала причиною польського успіху в цьому політичному та економічному конфлікті за економічну незалежність Польщі і дала можливість повоєнного індустріального відновлення країни як держави-експортера.

Залиште коментар

3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19