Розпродажі в польських магазинах породили ажіотаж серед іноземців

Розпродажі в польських магазинах

Розпродажі в польських магазинах

На Любельщини створюється все більше дисконтів. Попит створюють також українці, що роблять у Польщі дешеві покупки. За підрахунками фірми Market Side у всьому Любельському воєводстві на кінець 2012 року було 123 дисконту (Biedronka, Lidl, Netto). Роком раніше 115. У самому Любліні — 23, а це означає, що на один з них доводилося 12900 чоловік. Результат в масштабі воєводства — це 17800 осіб на магазин.

Але вже можна вважати, що це дані не актуальні, бо як інформує прес-бюро Jeronimo Martins, власника мережі Biedronka, тільки ця фірма має в регіоні 100 магазинів. У Любліні — 18 точок, а Замості — 9, а в Холмі — 8.

Це багато чи мало? Саме в Любельському, а також у Свентокшиському воєводстві, ринок дисконтів розвивається слабше всього. Цілих 419 магазинів на кінець минулого року було в Силезському воєводстві. Далі розташувалася Нижня Сілезія — 299 дисконтів, та Великопольща — 286.

Як на цьому ринку справляються інші мережі? Lidl не надав детальнішої інформації. Інформує лише про те, що по всій країні має 450 магазинів (Biedronka 2170), і вони з’являються рівномірно в кожному регіоні.

Stokrotka в Любліні, за даними Media Side, має 17 магазинів. Ця мережа, правда, не сприймається як дисконт, але вже тривалий час обіцяє, що хоче з ними тісно конкурувати. У загальній складності, в воєводстві Stokrotka має 45 магазинів.
Фінансовими результатами окремо взятих магазинів мережі не хоче хвалитися. Проте вдалося встановити, що ті, які знаходяться у східному кордоні, є справжньою «золотою жилою».

«Магазини, розташовані недалеко від прикордонних переходів, відзначають велике пересування», — зізнається Jeronimo Martins. «Прикладом є, в тому числі, торгова точка в Медиці, Що знаходиться неподалік польсько-українського кордону, де, виходячи назустріч потребам наших клієнтів, ми прийняли рішення про продовження годин роботи цієї точки», — додає він.

«Звичайна» Biedronka працює з 7 до 21 у будні дні та з 9 до 20 у неділю. У підкарпатській Медикі це виглядає наступним чином: 6.30-21 і 7-20.

У Медики є ще один плюс. Поряд з дорожнім прикордонним переходом є також і пішохідний, тільки на кордоні з Україною.

Нам вдалося поговорити в одним з працівників магазину Lidl в Любліні, розташованого на трасі виїзду з міста. «З того, що я знаю, у нас справи йдуть дуже добре. Це видно, коли під’їжджають автобуси на білоруських чи болгарських номерах. Візки виїжджають повні і все це складається в багажних відсіках автобусів », — розповідає він. І додає: «Купують, в основному, товари з тривалим терміном зберігання. Кошики повні круп і рису. Так само йде справа і з домашньою хімією.

Працівник магазину Biedronkа в Пяськи, розташованого неподалік федеральної дороги № 17, що веде до прикордонного переходу в Хребенному: «З того, що я знаю, це найкращий магазин мережі в регіоні. Причиною тому кілька речей. Поблизу міста Пяськи немає великих магазинів, і у нас затарюются навколишні населені пункти. Люди роблять великі закупівлі. Приїжджають раз на тиждень-два, набирають повні візки. Кон’юнктуру збільшують також іноземці. В основному, українці, що роблять покупки по вечорах. Може, повертаючись з роботи? Чим ближче кордон, тим більше клієнтів у магазинах.

Залиште коментар

return_links(); ?>
3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19